maandag 23 juli 2007

Geen preutsheid

Jullie weten het nog niet, maar ik ben redactrice (geen redacteur). July Mollin, redactrice van Medusa. Klinkt ontzettend echt, spannend, “literaire July“.
Stel je voor: je kent iemand drie schoodagen lang, je studeert allebei rechten op een andere unief en opeens worden ze een team, vier jaar na die eerste drie dagen. Let it be.
Medusa is het toeval laten zijn, gewoon af en toe eens ja zeggen tegen wat leuk lijkt, het allemaal een kans geven. Medusa is jonge energie die het toch behoorlijk serieus neemt, de wereld. Medusa is een stukje July, vaak onbelicht, maar toch is het er.
Ontbloting. July in hare pure. Teksten tonen een stuk van jezelf. Misschien trek ik me wel terug. Ik hoop van niet, of toch niet te snel, ik heb wel wat te zeggen (en te bieden?)

July.

http://www.tijdschriftmedusa.be.tt/

Geen opmerkingen: